תלמידות ותלמידים ממליצים על ענת


לכל ההריוניות באזורינו

כמחצית מהריוני (השני) העברתי בתרגול יוגה בדארמה עם ענת רז.
אני מתרגלת יוגה כבר שנים וגם בהריוני הראשון תרגלתי (במקום אחר) ודווקא כיון שיש לי למה להשוות ידעתי להעריך את מה שקיבלתי בשיעורים הללו.
ענת מעבירה את השיעורים באופן מקצועי לחלוטין עם מודעות מושלמת לגוף ולחוזקות וחולשות האישה ההרה (וזה לא מובן מאליו). בגלל הניסיון הרב של ענת בכל נושא ההריון והלידה (מעבירה גם קורס הכנה ללידה) כל שאלה שעלתה לאויר נתקבלה תשובה בשמחה.
שיטת התחנות הנלמדת בשיעורים עזרה לי מאוד בזמן הצירים והיתה לערך מוסף עצום עבורי על אף העובדה שלקחתי דולה.
ממליצה לכל הריונית באשר היא לתרגל יוגה ולא לתת לעייפות והכובד להשתלט… היוגה מרגיעה, משחררת, מעלימה מכאובים, מזרימה אנרגיות מדהימות ושיטת התחנות מקנה הרבה מאוד ביטחון וחוסן לקראת הלידה.

היום אני שלושה חודשים אחרי הלידה ומתרגלת עם בתי בייבי יוגה עם המורה יפה. יפה היא מקצוענית בכל הקשור בהתפתחות תינוקות ומעבירה שיעורים באוירה קסומה עם הסברים מפורטים לגבי כל תנועה ומטרתה… ממליצה בחום!!!
הקטנטנים נהנים, אנחנו רוכשות ביטחון וידע כיצד ל"הפעיל" ולהניע אותם ועל הדרך פוגשות עוד אימהות שנמצאות בסטטוס דומה לשלנו.

אז תודה על הנתינה, המקצועיות והאוירה המקסימה בשיעורים…נהניתי מכל רגע!

אודליה


היי ענת,
לאחר שקצת התאוששתי מהשינוי הגדול שהתחולל בחיי אני רוצה להודות לך על הכלים שנתת לי להתמודד עם הצירים ועם תהליך הלידה.
עברתי לידה טבעית ארוכה ומדהימה שלכל אורכה הנשימות והתזוזה הנחו אותי ואיפשרו לי להתמודד עם כל ציר שהגיע.
נהנתי מאוד להגיע לשיעורים שלך ולמרות שאני גרה רחוק זה היה שווה כל רגע.
השיעורים שלך וגם קורס ההכנה הם בהחלט התשובה לבייבי בום, אפשר ללדת טבעי ובשליטה בעזרת תזוזה ונשימות.
ואגב השתמשתי בהרבה מן התחנות כאשר המרכזית הייתה תחנת ההישענות על בעלי:)

שירה קליינמן


ענת, תודה על ההדרכה. בסוף באמת הלכנו על הלידה הטבעית, (בפחד רב…), ההכנה שלך הייתה מדהימה! בעלי היה ממש שותף פעיל, וזה אכן מוסיף לחוויית הלידה פן אחר (מה שלא היה בלידות הקודמות). אני סיפרתי לכולם שילדנו בן (כאשר הכוונה שבעלי ואני ילדנו), לא כפי שהרגשתי בלידותי הקודמות. (למרות שגם אז הוא הרגיע, עזר, ועודד)
אני כבר סופרת את הימים לחזור ליוגה- רק הפעם לא לבד…
ש.


עשיתי אצל ענת את הסדנא המלאה (עם עוד 3 זוגות) הרגשתי שהגעתי ללידה עם ידע והבנה של התהליך. השתמשתי בכלים שקיבלתי בסדנא (גם בתחנות וגם בידע התאורטי) והייתה לי לידה טבעית ומדהימה כמו שרציתי!!!
מורן מלר


השתתפתי ביום שישי האחרון בסדנת תחנות מרוכזת וזו היתה חוויה מצויינת. ביחס לקורס ההכנה ללידה שעשיתי התכנים הרבה יותר מעשיים ופרקטיים. לא הדגימו על משתתפת אחת והמשיכו לשאר התכנים אלא התעכבנו לתרגל כל מסג', תנוחה ונשימה. הסדנה עברה באווירה מצויינת. מעט זוגות ואוירה נעימה ואינטימית. שנינו נהנינו מאד,תאמנו ציפיות לקראת הלידה ,רכשנו הרבה כלים וביססנו את הביטחון. מאד מאד מומלץ. ענת, המון תודה.

יוני וסתו שונברג


אני ממליצה בחום! היתה לי לידה טבעית וקצרה (לא כמו שתכננתי 😉 אבל אני לא מצטערת). אני חושבת שחלק גדול מהסיבה שהתמודדתי כ"כ טוב והגעתי לבית חולים כ"כ מאוחר אלה הכלים שקיבלתי אצל ענת.

תודה ענת, נעה רפפורט


ממליצה מאוד!!! אחרי 4 בנים, בהריון החמישי שלי עברתי (סוף סוף) הכנה ללידה עם ענת (עדיף מאוחר מאשר לעולם לא) והלידה החמישית שלי הייתה אחרת לגמרי (כן גם כאב….) אבל הרגשתי שגם בעלי היה שותף מלא ללידה, עזר ונשם, ( היה לא קל אבל ההתמודדות הייתה קלה יותר )והיות שכבר עשיתי עם ענת הכנה…אז הלכתי על הלידה הטבעית בבית חולים. היה קשה…אבל אחרי הלידה , קמתי מיד, התקלחתי והרגשתי נפלא….(למרות, ואולי בזכות שנולד לנו הבן החמישי….)…(ילדתי די מזמן…לפני כשנה ו 8 חודש….) בהצלחה לכל הזוגות שבהריון
שירילי אפללו


מתוך המשובים לאחד הקורסים הקבוצתיים:
"קיבלנו את מה שציפינו ומעבר, הקורס היה מקיף ויסודי והותיר רושם מקצועי מאד, נהנינו מאד. החוברת הכתובה עוזרת מאד.
החלל מאד נעים והיחס האישי ניכר. המון המון תודה!"
"קורס מצוין וענייני. קיבלנו תשובות לכל השאלות שהיו לנו ולאלו שלא ידענו שצריך לשאול. החוברת המצורפת נפלאה ומקיפה."
"קודם כל הקורס מרגיע, נותן מידע בצורה ברורה לכל אחד, גם למי שבא בלי ידע מוקדם. הזוג לא מכוון את הזוג ללידה כזו או אחרת, אלא, נותן בצורה אובייקטיבית את היתרונות והחסרונות של כל מרכיב ומרכיב במהלך הלידה."
"הקורס כלל המון חומר שהועבר בצורה מעמיקה ומקצועית. החומר הועבר בצורה מעמיקה ולא שטחית אבל גם קלילה שיהיה קל לזכור.
כיף להיות בקבוצה אינטימית עם מעט זוגות"
"קבלתי מידע שהיה לי מאד חשוב לדעת ומעבר למה שציפיתי, הקורס מקצועי ומקיף. היחס אישי ומקצועי, והתרגולים עזרו לי מאד".
"בקורס יש הרבה אינפורמציה רלוונטית שלא היה סיכוי שהייתי מכירה אותה אלמלא השתתפתי בקורס הספציפי שלך. אהבתי את הפירוט, הידע הרב, החיוניות שלך. אחלה!! ממש מרוצה, ואמליץ בחום!!"

You are currently viewing תלמידות ותלמידים ממליצים על ענת

כתיבת תגובה