ליווי התפתחותי

ליווי התפתחותי

אחרי תשעה חודשי היריון אינטנסיביים עברת את הלידה ועכשיו כל רגע הופך קסום מעת לעת. בכל שבוע תוכלי להבחין אחר השינויים המינוריים לצד אלו המשמעותיים בתהליך כחלק בלתי נפרד מתהליך ההתפתחות של האוצר היקר שלך.

תינוקות וילדים גדלים ומתפתחים באופן הכי טבעי ואותנטי. הם חוקרים, סקרנים ומחקים את הסביבה שלהם. לאט לאט הם מנסים עוד ועוד דברים חדשים, רוכשים כלים ומתחזקים. 

לצד תהליך טבעי זה, אנחנו האמהות סקרניות לא פחות לגבי תהליך ההתפתחות של כל ילד. יש לנו את היכולת להעניק לתינוק של בסיס טוב שיאפשר לו התפתחות תקינה ובריאה.

לשם כך נועד תהליך הנקרא ליווי התפתחותי. המטרה היא ממש לא לתת לילד עזרה או לזרז את תהליך ההתפתחות, אלא לתת משמעות לכל שלב התפתחותי ולאפשר לנו ההורים לתמוך בו. 

בכל שלב אנו יכולות ללמוד מה הילד שלנו צריך מאיתנו, איך להעמיק איתו את הקשר ולתת מענה לצרכים שלו בהתאם לשלב ההתפתחותי שבו הוא נמצא. חשוב לזכור שכל תינוק יחיד ומיוחד, לכן כל אחד מתפתח באופן שונה ובזמן שלו. 

איפה אנחנו נכנסים לתמונה?

אם את רוצה להיות חלק מתהליך מעצים, כייפי, מרגש ועוצמתי, אנחנו בדארמה יוגה מזמינים אותך לקחת חלק משיעורי הבייבי יוגה שהם סוג של ליווי התפתחותי ייחודי ויוצא דופן. דרך מופלאה לשלב זמן איכות עם הבייבי לצד יציאה מהבית שעושה כל כך טוב ומשמעותית עבור בניית שגרה חדשה בתקופה של אחרי הלידה. 

במהלך השיעורים יילמדו תרגילים מעולם היוגה המסייעים לשפר ולשכלל את התפקוד המוטורי בהתאם לשלבי ההתפתחות השונים אצל ילדים. ביחד נוכל להעמיק כל שלב התפתחותי ולאפשר לו להגיע ליכולות מדהימות בצורה איכותית ועמוקה. 

ליווי התפתחותי – בייבי יוגה- מה מחכה לכם?

השיעורים מתקיימים בימי רביעי החל מהשעה 9:45 ועד השעה 11:00 ומתאימים לפעוטות מגיל 6 שבועות. השיעור משלב בין תנועה של התינוק על מזרן ובמרחב לצד עיסוי תינוקות הודי קלאסי.

במהלך השיעור תיחשפו למגוון של תנועות ותרגילים, מוסיקה, שירים, מפגש עם אמהות תינוקות אחרים וכאמור עיסוי מפנק ומרגיע. את תוכלי להיחשף לקשת רחבה של כלים שיסייעו לך להתמודד עם מצבי היום יום כמו למשל גזים, קשיים בהנקה, קשיים באכילה, בעיות שינה ועוד. 

ליווי התפתחותי – יתרונות 

השיעור תורם לתהליך ההתפתחות הטבעי של התינוק ומסייע בפיתוח יכולות וכישורים פיזיולגיים, רגשיים וקוגנטיביים. התהליך מסייע לאתר בעיות התפתחות ולחזק את הביטחון העצמי של התינוק ואת היכולות שלו להתמודד עם שינויים.

יחד עם זאת, השיעור משפר את היכולת של התינוק להתמצא במרחב ומעודד את הסקרנות הטבעית שלו. שיעורי היוגה מבוססים על תרגילים עדינים ובטיחותיים. אנו נותנים תשומת לב גבוהה ושמים דגש על התקשורת בין האם לבין התינוק ולא מאמינים בעבודה עם התנגדות או בכי. השיעור בפיקוח מקצועי של פיזיותרפיסטית התפתחותית. 

You are currently viewing ליווי התפתחותי

כתיבת תגובה