החיים על נושאת מטוסים

כשהייתי נער הזדמן לי לבקר בנושאת מטוסים של הצי האמריקני, שעגנה לא רחוק מחופי חיפה. הים היה סוער והסירה ששטנו בה אל נושאת המטוסים היטלטלה מצד לצד. לעיתים הייתה תחושה שהיא עומדת להתהפך על כל יושביה ולהטיל אותנו אל תוך המים. לאחר כחצי שעה של טלטולים מייגעים הגענו לאניית ענק אפורה שעמדה בלב ים יציבה כמו אי. כשעליתי על האנייה הדהימה אותי היציבות שלה. הגלים לא הורגשו כלל והתחושה הייתה כאילו אני עומד על חוף מבטחים. לא האמנתי שהדבר הענק הזה באמת צף על פני המים. התחושה הייתה כאילו האנייה הזאת נטועה היטב באדמה.

החיים הם כמו הים, לעיתים שקטים ולעיתים סוערים, לעיתים אף מאיימים להטביע אותנו. אין לנו שליטה על כך כי זה טבעם ולא ניתן לשנות זאת. מה שכן ניתן לשנות זה את גודל האונייה. תרגול שוטף של יוגה ומדיטציה מגדיל, מחזק ומעצים את הנפש שלנו. כך שמסירה קטנה שמיטלטלת מכל גל היא הופכת לאוניית ענק. הגלים של ים החיים לא מטרידים אותה יותר, לא מטלטלים אותה ולא מאימים להטביע אותה. היא נשארת חזקה ויציבה ונותנת לנו תחושה של חוף מבטחים גם כשמסביב הגלים גבוהים והים סוער.

You are currently viewing החיים על נושאת מטוסים
The US Navy (USN) Aircraft Carrier USS JOHN F. KENNEDY (CV 67) pulls into the port of Valletta, Malta, for a scheduled port visit. KENNEDY is one of seven aircraft carriers participating in SUMMER PULSE 2004, a simultaneous deployment of seven aircraft carrier strike groups (CSG), demonstrating the ability of the Navy to provide credible combat power across the globe, in five theaters with other US, allied, and coalition military forces.

כתיבת תגובה