פעילויות לאחר לידה

אחת התקופות המאתגרות והסוערות הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית היא התקופה שלאחר הלידה. מאישה פעלתנית, עובדת, עסוקה שנמצאת רוב היום מחוץ לבית פתאום את מוצאת את עצמך דואגת לתינוק שרק נולד. מניקה או מאכילה מבקבוק, מרדימה, משחקת, מספרת סיפור, שרה שיר ועל הדרך גם דואגת לבית.

צפויה ללדת בקרוב? התענייני לגבי שיטת hypnobirthing להכנה ללידה.

דם מדמך, בשר מבשרך ועם כל ההתרגשות, השמחה והאושר, יש גם לא מעט רגעים לא פשוטים של בדידות, קושי, לפעמים סערת רגשות. אחת הדרכים היותר טובות להתמודד עם הקושי הזה הוא פשוט לצאת החוצה ולקחת חלק פעיל בפעילויות לאחר לידה. בדיוק כאן אנחנו במרכז דארמה נכנסים לתמונה. 

למה דווקא יוגה אחרי לידה?

בזמן ההריון וגם אחרי לידה הגוף משתנה לחלוטין. יש נשים שיעידו כי הן מרגישות שהגוף חלש, רפוי ולא כמו שהיה. היוגה עובדת בדיוק על המקומות הללו גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית. השילוב בין הנשימות לעבודה עם הגוף עוזרת לחזק את שרירי הליבה, את רצפת האגן ותורמת לתחושת אנרגיה מחודשת.

איזה פעילויות אנחנו מציעים לך?

כבר מגיל 6 שבועות תוכלו את ואת הבייבי שלך להצטרף לשעה שכולה זמן איכות ובונדינג אמיתי. שילוב בין תנועה של התינוק על מזרן ובמרחב בשילוב עיסוי תינוקות הודי קלאסי.

במהלך הפעילות את תרכשי מגוון של כלים חשובים להתמודדות עם התקופה הקרובה והמאתגרת כמו למשל בעיות בהנקה, גזים, בעיות שינה וכדומה. התינוק יהנה מעיסוי מפנק, תנועות ותרגילים. היציאה וההשתתפות בפעילות לא רק יקנו לך ידע חדש, אלא יפגישו אותך עם אמהות הנמצאות בדיוק בשלב שבו את נמצאת.

יתרונות הפעילות:

  • מחזקת את תהליך ההתפתחות ואת הכישורים הפיזיים של התינוק.
  • מסייעת למנוע בעיות בהתפתחות ותורמת לחיזוק הבטחון העצמי שלו.
  • מסייעת לאפשר לו להתמודד עם שינויים ומעודדת את תחושת ההתמצאות במרחב. 
  • מסייעת בעידוד הסקרנות הטבעי שלו ומקלה במצבים משתנים של היום יום איתם כל אמא מתמודדת. 

יוגה לאמהות ביחד עם התינוק

כשאת רגועה, שמחה וחזקה, גם התינוק שלך מרגיש את זה. היוגה מותאמת לנשים החל משישה שבועות אחרי לידה ומסייעת בחיזוק רצפת האגן, היציבה, שיווי המשקל והתנועתיות. היוגה מסייעת להזרים את הדם ותורמת לחידוש האנרגיה.

היא מעניקה תחושת חיוניות. כמובן שתוכלי במהלך השיעור להעניק לתינוק שלך את כל החום והאהבה שהוא צריך, להרדים, לשתף, להאכיל או לחתל. יש גם שירות בייביסיטר שיאפשר לך להשקיע רק בעצמך ולהנות מהשיעור במלואו.  

כשאבא או סבתא עם התינוקזה הזמן שלך לאגור כוחות

בדארמה יש עוד מגוון של שיעורי יוגה ברחובות המותאמים באופן ייחודי לגוף הנשי. במהלך השיעורים שמים דגש רב על המחזוריות והשינויים שגוף האישה עובר. השיעורים מתאימים לנשים אחרי לידה. יש קבוצות ספציפיות ליוגה אחרי לידה או יוגה לנשים בלבד. 

כעת, כל מה שנשאר לך הוא פשוט למצוא את הפעילות המושלמת עבורך. תוכלי לרכוש מנוי ולשלב בין הפעילויות והחוגים השונים בדארמה. לפרטים נוספים ותשובות על שאלות, צרי איתנו קשר באתר, בפייסבוק בוואטצ‘אפ או בטלפון.

You are currently viewing פעילויות לאחר לידה

כתיבת תגובה